Regulamin

Regulamin świadczenia usług firmy Menadżerka Codzienności

1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług concierge przez firmę Menadżerka Codzienności, zwaną dalej “Usługodawcą”.
  2. Klientami mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie, zwane dalej “Klientami”, które zaakceptowały regulamin i dokonały zamówienia usług.
  3. Usługodawca świadczy usługi online na terenie Polski oraz usługi miejskie na terenie Warszawy i okolic, w ramach pakietów: “Czas na relaks”, “Czas na przyjemności” oraz “Czas na luksus”.

2. Zakres usług

  1. Zakres usług świadczonych przez Usługodawcę w ramach pakietów: “Czas na relaks”, “Czas na przyjemności” oraz “Czas na luksus” zawarty jest na stronie internetowej http://www.mcodziennosci.pl/pakiety.
  2. Usługi dodatkowe wykonywane przez Usługodawcę w ramach usługi “Pogotowie Concierge” realizowane są na podstawie indywidualnych ustaleń z Klientem. Dokładny opis oferty dostępny jest na stronie internetowej www.mcodziennosci.pl/pakiety/uslugidodatkowe.

3. Zasady zamawiania i realizacji usług

  1. Klient zamawia usługę poprzez kontakt telefoniczny, e-mailowy lub formularz na stronie internetowej.
  2. Usługodawca potwierdza przyjęcie zlecenia oraz informuje o możliwym terminie, realizacji i kosztach.
  3. Realizacja pakietu lub zlecenia następuje wyłącznie po uiszczeniu opłaty przez Klienta, zgodnie z warunkami określonymi na fakturze lub umowie.
  4. Standardowy czas pracy Usługodawcy to 8:00-18:00 od poniedziałku do piątku.
  5. Czas realizacji zlecenia zależy od jego rodzaju i dostępności zasobów.
  6. Klient zobowiązany jest do podania dokładnych informacji niezbędnych do realizacji zlecenia.

3.1 Zasady korzystania z usług pilnych Pogotowie Concierge

  1. Usługi w trybie pilnym realizowane są na życzenie Klienta i podlegają dodatkowej opłacie.
  2. W przypadku braku możliwości realizacji usługi pilnej, Usługodawca poinformuje Klienta niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia.

3.2 Warunki świadczenia usług Extra

  1. Usługi Extra wymagają wcześniejszej konsultacji i szczegółowego uzgodnienia warunków.
  2. Klient może zostać poproszony o uiszczenie zaliczki w wysokości 30-50% wartości usługi extra.

4. Cennik i płatności

  1. Opłaty za usługi naliczane są zgodnie z wybranym pakietem. Dokładny cennik znajduje się na stronie internetowej www.mcodziennosci.pl/cennik.
  2. Niektóre usługi mogą być wyceniane indywidualnie w zależności od charakteru i trybu realizacji zlecenia.
  3. Minimalna wartość zamówienia, w przypadku usługi jednorazowej, to
    1 godzina.
  4. W przypadku zleceń pilnych lub realizowanych poza standardowymi godzinami pracy obowiązuje osobny cennik dostępny na stronie www.mcodziennosci.pl/cennik.
  5. Płatność odbywa się przelewem bankowym na podstawie umowy, faktury lub paragonu, w terminie wskazanym przez Usługodawcę.

5. Zasady wykorzystania godzin w pakietach

  1. Godziny zakupione w ramach pakietów “Czas na relaks”, “Czas na przyjemności” oraz “Czas na luksus” muszą zostać wykorzystane w terminie do 45 dni od dnia zakupu.
  2. Minimalny czas wykonania jednego zlecenia to 30minut.
  3. Niewykorzystane godziny przepadają po upływie wskazanego terminu
    i nie podlegają zwrotowi.
  4. Klient ma prawo do monitorowania wykorzystanych godzin i otrzymania raportu na żądanie.
  5. Przesunięcie lub przedłużenie terminu wykorzystania godzin jest możliwe wyłącznie po uzgodnieniu z Usługodawcą i może się wiązać
    z dodatkowymi opłatami.

6. Zasady współpracy z partnerami zewnętrznymi

  1. Usługodawca może korzystać z usług podwykonawców i partnerów zewnętrznych, np. Dostawców, organizatorów wydarzeń, przewoźników.
  2. Usługodawca odpowiada za wybór sprawdzonych partnerów, ale nie odpowiada za ich działania w przypadku siły wyższej lub niezależnych okoliczności.

7. Rezygnacja i odstąpienie od umowy

  1. Klient ma prawo do rezygnacji ze zlecenia przed jego realizacją, informując o tym Usługodawcę.
  2. W przypadku rezygnacji ze zlecenia już rozpoczętego, Klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów dotychczas wykonanych działań.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zlecenia
    w przypadku naruszenia zasad współpracy lub braku możliwości jego wykonania.

8. Polityka bezpieczeństwa i odpowiedzialność

  1. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usług z należytą starannością.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku podania przez Klienta błędnych lub niepełnych informacji.
  3. W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności (siła wyższa), Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub anulowania zlecenia.

9. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące realizacji zlecenia Klientka może zgłaszać
    w terminie 7 dni od daty wykonania usługi.
  2. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 7 dni roboczych
    i informuje Klienta o wyniku postępowania.

10. Prawa autorskie i własność intelektualna

  1. Wszelkie materiały stworzone przez Usługodawcę (np. Plany wydarzeń, projekty) są jego własnością intelektualną i nie mogą być wykorzystywane przez Klienta bez zgody.
  2. Klient ma prawo do korzystania z tych materiałów wyłącznie na potrzeby zlecenia.

11. Ochrona danych osobowych

  1. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych
    w celu realizacji usług zgodnie z przepisami RODO.
  2. Usługodawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych
    i wykorzystywania ich wyłącznie do celów związanych z realizacją zleceń.

12. Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O wszelkich zmianach Klienci będą informowane poprzez pocztę e-mail
    z 14-dniowym wyprzedzeniem.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu cywilnego.
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Usługodawcy.

Masz do załatwienia sprawę?
Napisz do mnie, a ja się tym zajmę!

+48 500 500 500