Regulamin świadczenia usług firmy Menadżerka Codzienności
1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług concierge przez firmę Menadżerka Codzienności, zwaną dalej “Usługodawcą”.
- Klientami mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie, zwane dalej “Klientami”, które zaakceptowały regulamin i dokonały zamówienia usług.
- Usługodawca świadczy usługi online na terenie Polski oraz usługi miejskie na terenie Warszawy i okolic, w ramach pakietów: “Czas na relaks”, “Czas na przyjemności” oraz “Czas na luksus”.
2. Zakres usług
- Zakres usług świadczonych przez Usługodawcę w ramach pakietów: “Czas na relaks”, “Czas na przyjemności” oraz “Czas na luksus” zawarty jest na stronie internetowej http://www.mcodziennosci.pl/pakiety.
- Usługi dodatkowe wykonywane przez Usługodawcę w ramach usługi “Pogotowie Concierge” realizowane są na podstawie indywidualnych ustaleń z Klientem. Dokładny opis oferty dostępny jest na stronie internetowej www.mcodziennosci.pl/pakiety/uslugidodatkowe.
3. Zasady zamawiania i realizacji usług
- Klient zamawia usługę poprzez kontakt telefoniczny, e-mailowy lub formularz na stronie internetowej.
- Usługodawca potwierdza przyjęcie zlecenia oraz informuje o możliwym terminie, realizacji i kosztach.
- Realizacja pakietu lub zlecenia następuje wyłącznie po uiszczeniu opłaty przez Klienta, zgodnie z warunkami określonymi na fakturze lub umowie.
- Standardowy czas pracy Usługodawcy to 8:00-18:00 od poniedziałku do piątku.
- Czas realizacji zlecenia zależy od jego rodzaju i dostępności zasobów.
- Klient zobowiązany jest do podania dokładnych informacji niezbędnych do realizacji zlecenia.
3.1 Zasady korzystania z usług pilnych Pogotowie Concierge
- Usługi w trybie pilnym realizowane są na życzenie Klienta i podlegają dodatkowej opłacie.
- W przypadku braku możliwości realizacji usługi pilnej, Usługodawca poinformuje Klienta niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia.
3.2 Warunki świadczenia usług Extra
- Usługi Extra wymagają wcześniejszej konsultacji i szczegółowego uzgodnienia warunków.
- Klient może zostać poproszony o uiszczenie zaliczki w wysokości 30-50% wartości usługi extra.
4. Cennik i płatności
- Opłaty za usługi naliczane są zgodnie z wybranym pakietem. Dokładny cennik znajduje się na stronie internetowej www.mcodziennosci.pl/cennik.
- Niektóre usługi mogą być wyceniane indywidualnie w zależności od charakteru i trybu realizacji zlecenia.
- Minimalna wartość zamówienia, w przypadku usługi jednorazowej, to
1 godzina. - W przypadku zleceń pilnych lub realizowanych poza standardowymi godzinami pracy obowiązuje osobny cennik dostępny na stronie www.mcodziennosci.pl/cennik.
- Płatność odbywa się przelewem bankowym na podstawie umowy, faktury lub paragonu, w terminie wskazanym przez Usługodawcę.
5. Zasady wykorzystania godzin w pakietach
- Godziny zakupione w ramach pakietów “Czas na relaks”, “Czas na przyjemności” oraz “Czas na luksus” muszą zostać wykorzystane w terminie do 45 dni od dnia zakupu.
- Minimalny czas wykonania jednego zlecenia to 30minut.
- Niewykorzystane godziny przepadają po upływie wskazanego terminu
i nie podlegają zwrotowi. - Klient ma prawo do monitorowania wykorzystanych godzin i otrzymania raportu na żądanie.
- Przesunięcie lub przedłużenie terminu wykorzystania godzin jest możliwe wyłącznie po uzgodnieniu z Usługodawcą i może się wiązać
z dodatkowymi opłatami.
6. Zasady współpracy z partnerami zewnętrznymi
- Usługodawca może korzystać z usług podwykonawców i partnerów zewnętrznych, np. Dostawców, organizatorów wydarzeń, przewoźników.
- Usługodawca odpowiada za wybór sprawdzonych partnerów, ale nie odpowiada za ich działania w przypadku siły wyższej lub niezależnych okoliczności.
7. Rezygnacja i odstąpienie od umowy
- Klient ma prawo do rezygnacji ze zlecenia przed jego realizacją, informując o tym Usługodawcę.
- W przypadku rezygnacji ze zlecenia już rozpoczętego, Klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów dotychczas wykonanych działań.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zlecenia
w przypadku naruszenia zasad współpracy lub braku możliwości jego wykonania.
8. Polityka bezpieczeństwa i odpowiedzialność
- Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usług z należytą starannością.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku podania przez Klienta błędnych lub niepełnych informacji.
- W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności (siła wyższa), Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany terminu lub anulowania zlecenia.
9. Reklamacje
- Reklamacje dotyczące realizacji zlecenia Klientka może zgłaszać
w terminie 7 dni od daty wykonania usługi. - Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 7 dni roboczych
i informuje Klienta o wyniku postępowania.
10. Prawa autorskie i własność intelektualna
- Wszelkie materiały stworzone przez Usługodawcę (np. Plany wydarzeń, projekty) są jego własnością intelektualną i nie mogą być wykorzystywane przez Klienta bez zgody.
- Klient ma prawo do korzystania z tych materiałów wyłącznie na potrzeby zlecenia.
11. Ochrona danych osobowych
- Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych
w celu realizacji usług zgodnie z przepisami RODO. - Usługodawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych
i wykorzystywania ich wyłącznie do celów związanych z realizacją zleceń.
12. Postanowienia końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O wszelkich zmianach Klienci będą informowane poprzez pocztę e-mail
z 14-dniowym wyprzedzeniem. - W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu cywilnego.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Usługodawcy.

